ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
НачалоФутболТенисБаскетболВолейболДругиДЮШФутзалИнтервюГалерииЛичностиСтатистики
Спортните новини: Днес (0) | Вчера (13)
Провокативна реклама със секси асистентка и Башар Рахал разбуни духовете
20:56 / 08.11.2018 Източник: sport.plovdiv24.bg Отпечатай Изпрати
©
Възмущение в социалните мрежи заради реклама на студентската телевизия "Алма матер". В нея участва директорът на медията - Башар Рахал. Във видеото той приканва студентите да се запишат на кастинг, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе. С рекламния си клип телевизията търси да назначи водещи, репортери, редактори и сценаристи.

Главна роля има асистентката на Рахал, която му носи кафе и сметана пред стълбите на Софийския университет, докато той разяснява подробности за кастинга. Само за 2 дни обявата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари в социалните мрежи обаче потребителите  питат "така ли всъщност се става известен". Провокацията е търсен ефект, твърди директорът на телевизията.

"Не е сексистка, а е сарказъм. Абсолютно чувство за самоирония. Типичният шеф от 90-те години, със секретарката, с кафенцето, с оглеждането. За мен това е скеч. Аз съм актьор-комедиант и вие го знаете много добре", заяви Башар Рахал. От ръководството на "Алма матер" заявиха за Нова тв, че целта била новината за кастинга да стигне до повече млади хора. И са доволни от резултата. "Няма начин да се позиционираш на пазара, ако не знаят за теб и не те чуват", заяви Рахал.  

Студентите във Факултета по журналистика твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието й, че ще ги направи известни.

Още по темата: общо новини по темата: 453
20.11.2018
20.11.2018
20.11.2018
20.11.2018
20.11.2018
19.11.2018
предишна страница [ 1/76 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
Някой хора днес не са си пили хапчетата.
на 09.11.2018 г.
0
 
 
Добре , разбрахме го това с жените. Ами как да стане известен един мъж. То затова мъжете бягат от журналистиката."Студентите във Факултета по журналистика твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието й, че ще ги направи известни." , такава известност не много привлекателна . Ефекта ще същия ако станат чалгарки или порно актриси. Тъпото в случая , че не става ясно , както точно ще станат известни - като се подмазват на шефа или заради заслуги в журналистика. Защото според клипа изглежда все едно , само с едно кафе пред шефа и ставаш велик - де беше така... ама не е - журналистика е сложна наука и като такава изисква бая труд и постоянство , а не да свириш по гъдулката на шефа да ти отпусне малко ефирно време ( то затова в родния ефир , вече няма нищо което да си заслужава гледането)
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Прогнозирай
Локомотив Сф
24.11
ЦСКА 1948
1
X
2
Друг тип прогноза:
Отвори мача,
виж прогнозите
Актуални Четени Теми
Академик с разгромна победа в Балканската лига
В Ботев вече са настроени за коледен банкет
Време е за Шампионска лига с пловдивско участие!
Коледно тържество за "жълто-черни" малчугани
Кралев връчи почетен плакет на бронзова медалистка от световното по карате
Класиране Резултати

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти
За реклама
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД. Plovdiv24.bg - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на Медия груп 24 ООД. Мненията изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и Медия груп 24 ООД не носи отговорност за тях. Поставянето на връзки към материали в Plovdiv24.bg е свободно. Сайтът е разработен от Медия груп 24 ООД.
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: